Wie zijn wij?

Wij zijn Monkeys & Bananas, een jong en fris marketingbureau met vestigingen in Breda en Rotterdam. Bij Monkeys & Bananas zijn wij ons er sterk van bewust dat we veel jonge mensen hebben rondlopen binnen onze organisatie. Wij vinden, net als zij, dat er belangrijkere zaken zijn in het leven dan veel omzet en een hoge winst.

Daarom krijgen zij bij ons de mogelijkheid om een aantal uur per week vrijwilligerswerk te doen. We hebben namelijk ooit iemand horen zeggen; ‘We voeden tegenwoordig mietjes op’. Deze opmerking had betrekking op het aantal burn-outs onder jongeren/millennials (dit aantal ligt namelijk schrikbarend hoog in onze prestatiemaatschappij!). Daarbij beseften wij, als leidinggevenden aan deze groep, ons één ding: als WIJ mietjes opvoeden, dan is het dus ook onze  schuld”… Laten we dan ook zelf zorgen dat de nieuwe generatie die wij opvoeden het heel normaal vindt om iets voor een ander te doen. Laten we in ieder geval iedere stagiaire dan de mogelijkheid geven om iets goeds voor de maatschappij te doen. We verplichten niemand, maar geven iedereen ruimte om zelf écht het verschil te maken.

Vanuit deze gedachte hebben we een stichting opgericht; Stichting Kletsmajoor. Met Stichting Kletsmajoor willen we proberen om stagiaires en ouderen samen te brengen. Want wat nu als iedere stagiaire de mogelijkheid krijgt om een aantal uurtjes per week op pad te gaan met een oudere, een kopje koffie te drinken, koekjes te bakken of een potje bingo te spelen? Daarmee reduceren we het stress-level op de werkvloer en zorgen we gegarandeerd voor een glimlach op het gezicht van de ouderen! Twee vliegen in één klap!

Heb je nog vragen neem gerust contact met ons op!

Contact?

Wij houden van persoonlijk contact u kunt onze benaderen op de volgende manieren:

info@kletsmajoor.com

Vragen? Stel ze gerust!